czwartek, 5 czerwca 2014

Cześć! Witam! Pozdrawiam!

Cześć! Witajcie i wygodnie siadajcie! Dzisiaj sobie siedzę i myślę, że mogę pisać o mojej ulubionej książce. Pewnie nie wszystkim się to spodoba, ale lubię pisać mam już dwa blogi i ten był by trzecim jeżeli się w ogóle uda. Tematem było by życie jednego z głównych bohaterów z serii książek pt. ,,Maximum Ride", a konkretnie był by nim Kieł. Reszta stada też się tam znajdzie z wyjątkiem Max, którą zastąpię kimś innym. Miałam, a raczej nadal mam pomysł na napisanie tego opowiadania. Będzie to opowieść o życiu dzieci-ptaków. Niektóre rzeczy będą zgodne z książką, a inne w ogóle nie będą się z nią zgadzały.

No dobra to tyle na temat mojego opowiadania, a teraz czas coś powiedzieć o mnie.

Jestem Kamila. Mam 14 lat. Mieszkam w Gdańsku (więcej na ten temat nie zdradzę, bo jeszcze mnie znajdziecie :D ). Mam brata, który mnie strasznie wkurza. Chodzę do I klasy gimnazjum ale to chyba można poznać po wieku :D. Interesuję się biologią i chemią. Kocham filmy i książki z wątkami romantycznymi ❤. Uwielbiam fantasy. Kocham pisać. Mam już trzy blogi. Dwa są o bohaterach z serialu ,,Violetta", a ten co czytacie jest trzeci :).

No to chyba wystarczy.

A! Zapomniałabym! Jeżeli chodzi o to kim jestem możecie do mnie mówić MAX. Zmieniam się w nią gdy tylko pomyślę o książce :D.

No teraz jest już koniec.

Życzę wam wysokich lotów.

Max (Kamila) ❤


Ps. Jutro powinien pojawić się prolog :)

2 komentarze:

  1. Jak juz mowilem: zapomnialas Max dodać, że masz młodszego brata, ktory cię wkurza jako Kamila, ale jako Max masz naj naj najlepszego brata na świecie. To właśnie ja, Iggy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogole to strasznie polecam naszego bloga, poniewaz to nie bedzie kolejna historia, ktora opowiada o tym samym, co w książce. Warto czasem poczytać coś innego... Z tesztą sami się przekonacie, jak dobry będzie ten blog. :)

    OdpowiedzUsuń